චීනයේ බීජිං මෙට්‍රෝ දුම්රිය මාර්ග 27ක් දක්වා වැඩිවෙයි


චීනයේ බීජිං ශීත ඍතු ඔලිම්පික් උළෙල සඳහා වූ යටිතල පහසුකම් ඉහළ නැංවීමත් සමග, නගරයේ දුම්රිය ගමනාගමන පද්ධතිය 2021 අවසානයේ දී මාර්ග 27 දක්වා ව්‍යාප්ත වී තිබේ.

ඒ අනුව, බීජිං මෙට්‍රෝ දුම්රිය ජාලයේ පාලන මධ්‍යස්ථානය විසින් සෑම දිනකම දුම්රිය 10,000කට වඩා ධාවනය කර මිලියන 10කට ආසන්න මගීන් ප්‍රවාහනය කරමින් සිටින බව කියයි.

2022 ශීත ඍතු ඔලිම්පික් උළෙලේ සත්කාරක නගරයේ ප්‍රවාහනය පිළිබඳ අවබෝධයක් ලබාදීමේ අරමුණින් දෙස් විදෙස් මාධ්‍ය ආයතන 36ක මාධ්‍යවේදීන් සමග එම දුම්රිය පාලන මධ්‍යස්ථානය විසින් මෙම දත්ත බෙදාගන්නා ලදී.

බීජිං හි පළමු උමං මාර්ගය 1969 දී ක්‍රියාත්මක වීමට පටන් ගත් අතර එය චීනයේ ප්‍රථම මාර්ගයද විය. එතැන් සිට, බීජිං විසින් මාර්ග 27කින් යුතු ආරක්ෂිත, පහසු, කාර්යක්ෂම සහ හරිත දුම්රිය ගමනාගමන පද්ධතියක් ගොඩනංවා ඇත.

ශීත ඍතු ඔලිම්පික් ක්‍රීඩාංගණ සඳහා ප්‍රවාහනය සැපයීම සඳහා 2021 දී විවෘත කරන ලද 11 වැනි දුම්රිය මාර්ගය ස්මාට් ධාවනය, ස්මාට් මෙහෙයුම් සහ නඩත්තුව, වැඩිදියුණු කළ වේදිකා සහ අනෙකුත් යටිතල පහසුකම් සහිත නවීන යුගයට ගැළපෙන දුම්රිය මාර්ගයකි.

නගරයේ දුම්රිය ගමනාගමන පද්ධතිය හරහා දිනකට දුම්රිය 10,700ක් ධාවනය වන අතර එමඟින් ප්‍රවාහනයේ කාර්යක්ෂමතාව සහතික කෙරේ. මෙට්‍රෝ මාර්ග 10ක දුම්රිය කාර්ය බහුල වේලාවන් හිදී අවම වශයෙන් මිනිත්තු දෙකක පරතරයකින් ධාවනය වේ.

මෝටර් රථයකින් ගමන් කිරීම හා සසඳන විට, බීජිං හි දුම්රිය-සංක්‍රමණ පද්ධතිය වසරකට කාබන් විමෝචනය ටොන් මිලියන 7.38 කින් අඩු කරයි. එය 2007 දී භාවිතයට ගත් බීජිං මෙට්‍රෝ දුම්රිය ජාලයේ පාලන මධ්‍යස්ථානය අනුව ගස් මිලියන 410කින් අවශෝෂණය කරන කාබන් ප්‍රමාණයට සමාන වේ.



Recommended Articles