පුද්ගලයන් 239 දෙනෙකු සමග අතුරුදන් වූ මැලේසියානු ගුවන් සේවයට අයත් MH370 යානයේ සුන්බුන් බවට සැක කෙරෙන කොටස් රැඳි සාගර කලාපයක් නිශ්චය කරගැනීමට හැකි වූ බව ජියෝරිසෝනන්ස් නම් ඔස්ට්රේලියානු මුහුදු ගවේෂණ සමාගමක් කළ එළිදරව්ව ප්රතික්ෂේප කරන්නේ යැයි ඒකාබද්ධ සෝදිසි සම්බන්ධීකරණ ආයතනය පවසයි.
දැනට ගුවන් යානයේ සෝදිසි මෙහෙයුම් සිදුකරන දකුණුදිග ඉන්දියානු සාගරයේ සිට කිලෝමීටර් 5,000ක් උතුරින් බෙංගාල බොක්ක ආශ්රිත සාගර පතුලක මෙම නිශ්චය කිරීම සිදුකර ඇති බව එම සමාගම ඊයේ (29දා) කියා සිටියේය.
පසුගිය මාර්තු 10 වැනිදා සිට මේ දක්වා එකී මුහුදු කලාපයේ වර්ග කිලෝමීටර් 20,00,000ක ප්රදේශයක් ඔවුන් ගවේෂණය කර තිබූ බවත්, මේ සඳහා න්යෂ්ටික අවි සහ සබ්මැරීන සොයාගැනීමට යොදාගන්නා සංවේදක තාක්ෂණයක් භාවිත කළ බවත් එම සමාගම කියා තිබුණි.
ඒකාබද්ධ සෝදිසි සම්බන්ධීකරණ ආයතනය අවධාරණය කරන්නේ අදාළ සමාගම විසින් ඉදිරිපත් කරන තොරතුරු ගුවන් යානය ගමන් කළ බවට ලැබී ඇති චන්ද්රිකා දත්ත ඇසුරෙන් සකස් කළ මාර්ගය සමග කිසිසේත්ම නොගැළපෙන බවයි.
MH370 යානය පසුගිය මාර්තු 08 වැනිදා මැලේසියාවේ ක්වාලලාම්පූර් නුවර සිට චීනයේ බෙයිජිං දක්වා ගමන් කරමින් සිටියදී අතුරුදන් වූ අතර, එදා සිට යානය සොයා ගුවන් හා නාවුක මෙහෙයුම් සිදුවිය.
මෑත ඉතිහාසයේ ලෝකයම විමතියට පත්කළ අභිරහසක් බවට පත්වූ MH370 යානයේ අතුරුදන් වීම සඳහා සිදුකෙරෙන සෝදිසි මෙහෙයුම ලොව එදාමෙදා තුර සිදුකළ දැවැන්තම හා වැඩිම වියදමක් දැරූ සෝදිසි මෙහෙයුම බවට පත්ව ඇත.